29 September 2012

1 Lebah
Lebah memakan makanan dari sumber yang terbaik, maka pemikiran mereka berada pada tahap yang terbaik. mereka mampu hidup berjemaah dan sangat akur kepada arahan ketua. Mereka bijak dalam mengurus koloni dan mereka semua adalah jurutera yang hebat, buktinya mereka telah berjaya membina rumah yang cukup unit sekali.

2 Kambing
Makan ulam-ulaman dan dedaunan yang lembut dan segar, mereka makan di semua tempat tanpa mengira ia milik tuanya ataupun dalam kawasan larangan. hasilnya kelakuan mereka agar baik dan lembut, tetapi awas...walaupun mereka kelihatan berjanggut dan bersuara lemah lembut,tetapi adakalanya mereka ini pantang nampak lubang di pagar seseorang pasti akan dibolosinya.

3 Babi
Makan semua benda yang tercampak di hadapannya, tiada istilah halal-haram dalam kehidupannya, bahkan tahinya sendiripun dimakannya. maka hasilnya babi mempunyai tabiat yang amat buruk sekali. nafsunya meronta-ronta bagaikan singa yang ganas, seks bebas adalah lumrah hidupnya. pemalas adalah sifat semula jadinya.penyebar penyakit adalah tugas sampingannya.

0 Comments:

Post a Comment